Malin

En blogg om mig

23 november 2011

Publicerad 2011-11-23 15:35:39 i allmänt,

Herregud, det är snart december. Herregud, det är jul om en månad.

Hej förresten! Sitter och ska precis trycka i mig lite mat, mumma! Min kusin kommer hit snart, då ska vi fixa med alla bilder från den gamla datorn, så att inga försvinner för mig. Sen ska den gamla datorn slängas, den har tjänat oss  i många år nu.

Ikväll ska jag dansa! WIHO, har längtat hela dagen, ska bli galet roligt. Imorgon ska jag testa på ett nytt danspass, nämligen SH'BAM, det är en enklare variant av Jam. Det ska egentligen starta till våren, men de har smygpremiär denna veckan. Ska bli kul att se om det är något!


ätaäta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela