Malin

En blogg om mig

21 november 2011

Publicerad 2011-11-21 09:14:11 i allmänt,

Godmorgon!

Idag har jag fått en sovmorgon. Underbart att måndagar innebär extra sömn eftersom rytmen alltid förstörs på helgerna. Nästa måndag innebär måndagen "sova-hur-länge-du-kan" eftersom jag inte börjar förrän 13.20! Haha. Älskar mitt nya schema. Det är ju även idag jag ska framföra mitt "tal", får hoppas att jag kan knapra ihop fem minuter. Igår när jag körde en sista gång för mamma så var det 4.38, så är lite nervös. Jaja, det får väl vara som det är!

Idag börjar även Naturkuskap B, det blir spännande. Tur att över hälften är från min klass, plus att det enbart är tjejer i hela gruppen. Kommer nog bli en bra grupp detta.

Nu ska jag göra mig klar. Ikväll blir det Step och CX, har inte kört något av dem på länge, så nu ska jag ta i! Lika mycket som jag gjorde igår på Jamen! Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela