Malin

En blogg om mig

17 november 2011

Publicerad 2011-11-17 11:02:07 i allmänt,

Hej!

Hemkommen efter skriftliga nationella i svenska idag. Insåg precis, till min stora förtvivlan, att jag skrivit att dagens datum är 17/10 2011... PINSAMT! Det är ju förtusan november nu... Jaja, det är väl sånt jag får leva med. Men det kan väl inte påpekas i mitt betyg? Eller? Hoppas verkligen inte det.

Så nu sitter jag här, tänkte spela lite Sims innan jag ska börja med förberedelserna inför det muntliga som jag har på måndag. Har börjat lite smått, men tänker fortsätta och förhoppningsvis göra klart det idag så det bara är att öva sig på att säga det utan massa stödord och sådär. Ska prata inför mamma hur många gånger som helst, hon kommer hata mitt tal tillslut. Kanske drar igenom det för någon på jobbet på lördag? Hahaha, aldrig!


Nämen se så lockigt mitt hår ville va idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela