Malin

En blogg om mig

utrustningslistor, matlistor

Publicerad 2011-05-10 17:54:26 i allmänt,

Nu har vi skrivit klart våran rapport angående friluftsdagen på måndag. Det blev bra och relativt humoristiskt. Vi kunde inte vara superseriösa. Men det är nog chill.. Så nu har vi bestämt allting så vi vet vad alla ska ta med och sådär. Blir nog jämt gôrbra detta!

Så nu ska jag vänta på att mamma kommer från tvättstugan. Då blir det mat och sådär. Det blir ingen träning för mig idag, fick ett sms om att Jamen var inställd och det var Attack istället. Men jag orkar nog inte köra det två dagar i rad. Så jag får tyvärr stå över träningen idag. SYND, för jag hade verkligen sett fram emot Jamen. Jaja, får väl vänta en vecka då.


Bjuder på en skön sommarbild, jättelängesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela