Malin

En blogg om mig

Turné dag två

Publicerad 2011-05-25 08:50:19 i allmänt,

Ja, igår var andra dagen för våran turné. Vi var i Charlottenberg och i Koppom och röjde loss. Det gick jättebra och det märks verkligen hur väl vi kan det vi gör eftersom nu vågar vi improvisera mera och det är jättekul! Man håller på att dö av skratt och vet inte riktigt själv vad man ska göra när någon annan improviserar. Men jag tror att det gör showen roligare också. Här kommer några väldigt få bilder, ska fråga Anna om hon vill ta kort under dagens föreställning!


SötThea!


Amanda och Johannes, eller borde jag säga Stella och Kjell?


Anna och Johannes, eller Klara och Kjell?


SÖTTHEA PÅ DENNA MED!

Den första är från Charlottenberg, de tre sista från Koppom. Idag ska jag ta ännu fler bilder på allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela