Malin

En blogg om mig

Turné dag tre

Publicerad 2011-05-25 18:46:14 i allmänt,

Visserligen är denna turnédag inte slut än, vi ska fortfarande rigga upp allt på Svea, men då antar jag att det inte blir så många kort tagna eftersom jag ska agera dagismamma/chefboss över allt som händer då! Det ska bli riktigt spännande eftersom jag inte riktigt har koll på allt. Men jag skulle få ett papper av Swanö som jag skulle följa till punkt och pricka, så det lär gå bra. Jag kan ju bara fråga honom om jag inte fattar.

Men iallafall, här kommer bilder från dagen!


Hannispannis var på g!


Classmates


Martin och mixerbordet


Anna och bananen!


Soundcheck och genomgång av Gimmie Gimmie Gimmie


IGÅNG, Anna och Paul presenterade


Johannes och Amanda


StelMalin-deluxe!


Jäkel vad nöjd man kan va då!




Avslutningsdansen

Sådär, det blev lite fler bilder idag eftersom jag frågade Anna om hon kunde ta kort, och det kunde hon! Så nu fick ni även se ett litet smakprov påhur det ser ut under låtarna och sådär. Allt är från samma skola, eftersom vi bara hade en spelning idag. Men det räckte, för sen var vi och plockade in allting på Svea inför kvällens riggning! Så det blir spännande att se hur det går ikväll. Det kommer nog gå bra.

Kommentarer

Postat av: Sannie - Life in the USA

Publicerad 2011-05-26 01:21:01

Några teckningar jag har gjort under senaste tiden: Vilken är din favorit? :)



http://sannie.blogg.se/2011/may/-my-favorites-which-one-is-yours.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela