Malin

En blogg om mig

Turné dag ett

Publicerad 2011-05-23 17:34:05 i allmänt,

Ja, bussen avgick tidigt på morgonen och det gick utan komplikationer. Tills vi kom fram till Årjäng och insåg "hehe, vi har ingen basförstärkare med oss" så ja. Vi fick gå och leta upp någon som vi kunde fråga ifall vi fick låna en. Vi gick till deras musikskola och fick tag på en, så det löste sig! Det fixade sig även när vi kom till Töcksfors, så vi kunde spela iallafall!

Jag tror vi fick bra respons också, de applåderade och sånt efter låtarna, och skrattade åt våra skämt (som för överigt är torrast i hela världen). Och det gick bra! Så jag är nöjd. Det är dock lite kul när Anna och Martin frågar efteråt "hur gick det, var det något ni tänkte på?" och man inser vilken koma man har varit i medan man spelade och sådär. Haha.

Imorgon blir det mer stoj och skoj, ska bli himla roligt! Det bästa var att jag inte alls var nervös!











De tre första bilderna är från Årjäng, de två sista från Töcksfors

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela