Malin

En blogg om mig

Trött

Publicerad 2011-05-27 21:39:59 i allmänt,

Jag orkar verkligen inte lägga ut några bilder från våran show. Efter att internet krånglade här i Tömte så tog det jättelång tid innan jag ens fick ut bilderna på Facebook. Så om ni vill se dem så får ni kolla där. Om ni är vän med mig vill säga, annars kan ni inte kolla.

Men det kommer väl komma några under veckorna och dagarna som kommer, bara någon ströbild här och där. Så ni lär få se något iallafall!

Imorgon blir det konfirmation, awesome! Sen åker jag hem till mamma igen. På söndag ska jag umgås med Ida, UNDERBART! Någon helg ska jag ta bilen upp till Torsby har jag tänkt mig, men jag vet verkligen inte när det kommer bli. Det får vi se.

Ha en härlig fortsatt fredagskväll!

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-05-27 21:55:54

Jätte gullig header! :D



Anmäl dig gärna till "Veckans blogg" på min blogg här http://matildabergstrand.blogg.se/2011/may/veckans-blogg.html

Kram

Postat av: linda

Publicerad 2011-05-27 21:59:41

show? vadå för show? :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-05-27 22:11:39

Hej, vilken fin blogg du har :)



Jag har en liten tjänst att be dig om.

Jag är i final i Airtours fototävling och behöver din hjälp! Jag skulle verkligen uppskatta om du ville gå in och rösta på mitt foto, "Hej Manhattan". Det är lätt som en plätt och tar mindre än en minut. Lämnar du en kommentar kan du själv vinna 10.000 kr i presentkort hos just Airtours.



Det tar mindre än en minut och är lätt som en plätt.



Rösta här: https://apps.facebook.com/airtours-foto/?new=1&p=photo&id=380



Tack på förhand!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela