Malin

En blogg om mig

trött, bitter, arg

Publicerad 2011-05-15 22:05:44 i allmänt,

Åh, jag var så himla bitter förut under repet. Ingen mat på flera timmar + inget vatten + dålig luft + folk som inte lyssnar = världens bittraste Malin. Och jag bryr mig inte ens, alla kan tycka att jag är arg eller något, för jag lever iallafall ut mina känslor och vågar säga och visa vad jag tycker.

Jag orkar inte bry mig längre helt enkelt.

Är jag arg och bitter, då är jag arg och bitter. Hoppas att jag har lite bättre humör imorgon när vi ska sova i skogen. Annars lär jag aldrig överleva skogen med massa jobbigt folk. Just nu känner jag bara för att lägga mig ner och dö. Det skulle inte vara så himla fel trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela