Malin

En blogg om mig

Tove Styrke och spinning

Publicerad 2011-05-04 19:45:26 i allmänt,

Det var riktigt skönt att träna iallafall! Spinnade på i en timma och körde hårt. Benen var som gelé efterråt faktiskt, även om det inte kändes så himla tungt hela tiden. Men det var det, men skönt. Så nu ska jag se om det finns något spinningpass på måndag, då kör jag nog det istället för Attack, båda lika härliga. Men spinning var otroligt skönt idag, så jag satsar på det.

Har nu loggat in på Spotify på första gången på länge. Så nu måste jag även uppdaterna. Funderar på att köpa Unlimited istället för Premium, eftersom jag ändå inte kan ha det i mobilen och vi är uppkopplade hela tiden. Så då sparar jag ju 50kr på det. Kommer bli rik efter det, haha. Men det är Tove Styrke som rullar på just nu, diggar den tjejen. Hatar att jag inte var på Tiki när hon var där... Aja.

Kommentarer

Postat av: Thea Johansson

Publicerad 2011-05-04 21:54:48

Jag vågar inte köra terräng, tänk om jag dör liksom!



Sv: Ja men visst var det!! Va kul att jag gjorde det trodde jag skulle dö!

Och jag sa förlåt till Therese! Jag är en god människa

Postat av: Thea Johansson

Publicerad 2011-05-04 21:55:57

Jag vågar inte köra terräng! Tänk om manm dör liksom!



Sv: Ja men visst var det! Va kul att jag gjorde det ;), trodde jag skulle dö!!

Och jag sa förlåt till Therese! Jag är en god människa

Postat av: IDA

Publicerad 2011-05-04 22:05:21

SV: Njeet, gjorde den förut ;) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela