Malin

En blogg om mig

Svenskabok

Publicerad 2011-05-09 10:43:00 i malin tipsar,

Jag har inte många läxor för tillfället. Men något jag har är en svenskabok att läsa. Det är relativt drygt, men som tur är behöver den inte vara utläst in inlämnad i recensionsform förrän om jättelänge. Men jag vill ha det klart rätt snabbt för att inte få saker på hög. Detta medför även att jag gör den samtidigt som läxor som ska vara klara före. Men ja, de gör jag inte eftersom jag läser i boken.

"En världsomsegling under havet" heter den. Jag gillar den faktiskt, men den var lite seg i början innan jag riktigt fattade vad som hände. Men nu är den bättre och jag gillar att läsa i den och gör det gärna.


Såhär ser den då ut. Den är bättre än den ser ut, hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela