Malin

En blogg om mig

slö

Publicerad 2011-05-15 15:12:40 i allmänt,

Jag, Jonna och mamma ligger i soffan som tre strandade valar. MEN DET ÄR HÄRLIGT! Dock ska jag snart iväg för att repa och filma och teatra med fina vänner, även kallade klasskamrater! Hoppas att det finns någon sal ledig, men det borde det vara. Det är rätt chill just idag skulle jag nog tro.

Om det inte slutar regna så får vi va inne också. För det är ju inge kul att vara ute i regnet. Men det som vi hade filmat ute var så himla awesome! Det var så klockrent att det inte fanns något bättre. Men vi får göra det bästa av situationen bara.

Kommentarer

Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Publicerad 2011-05-15 15:45:29

Hej hej! Allt bra idag? ♥

- såg du på eurovision 2011 igår?



btw: den är en häftig tävling i min blogg just nu, så var med du också!

Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Publicerad 2011-05-15 15:47:02

Hej hej! Allt bra idag? ♥

- såg du på eurovision 2011 igår?



btw: den är en häftig tävling i min blogg just nu, så var med du också!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela