Malin

En blogg om mig

NP En B

Publicerad 2011-05-16 13:23:51 i allmänt,

Jaaa, det gick ju som det gick. Det som gick bäst var nog skriva, och då vet jag inte ens om jag skrev mer än 600 ord, för om jag gjorde det så gick allt käpprätt åt helvete. Jag skrev tre och en halv sida, plus att jag inte skriver så stort. Så det finns nog en bra stor risk att jag skrivit mer än 60 ord. Fasen säger jag då.

Läsdelen gick nog också relativt bra, bättre än lyssna där jag gissade i princip på allt. Men jaja. Det kanskegår lite åt min väg iallafall. Sämst var jag på "What's the topic?" där man får lyssna på några texter och sen ska man välja rätt huvudämne. Det fanns tio stycken, jag skrev i på två. Sen gissade jag på resten. Så ja, käpprätt åt helvete.

Nu måste jag äta och packa och bli på bättre humör innan jag ska ut och sova i skogen. Dagen kunde inte börjat mer fel. Jag vaknade med nackvärk också, jippie.

Jag hatar denna dagen. H-a-t-a-r

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-05-16 18:24:23

man räknar innan man lämnar in det, ju, eller? annars kan man ju aldrig veta..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela