Malin

En blogg om mig

musik, bok, godis

Publicerad 2011-05-22 14:05:23 i allmänt,

Ja, just nu kan jag inte ha det skönare! Ensam hemma, musik på, boken i högsta hugg och godis bredvid mig. Det är jätteskönt. Visserligen är inte boken den bästa, "En världsomsegling under havet", men jag måste läsa den och den är inte jättehemsk. Så det går hur bra som helst. Godiset består av daim och vinigum (som jag aldrig kan stava till), supergott! Känner att det behövs idag, hehe.

Ska äta våfflor sen, herregud vad gott. Måste göra det senast om en timma, annars lär jag inte hinna till repet. Eftersom jag inte bytt om eller gjort något alls med mig själv idag. Hehe. Kan inte komma i pyjamasen och morgonrocken heller.

Och så regnar det ju ute, kanske är en effekt av jordens undergång som skulle ägt rum igår. Hur blev det med den egentligen?

Kommentarer

Postat av: En blogg om Kevin

Publicerad 2011-05-22 17:34:25

Vingummi? :P



Här har vi sol fortfarande och jag hoppas vi slipper erat regn ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela