Malin

En blogg om mig

MEEEEEGAGLÄDJE!

Publicerad 2011-05-26 21:56:10 i allmänt,

Ååååååååååååååååååh, idag är jag så himla galet glad! På många sätt och vis.

En sak som är tråkig är att showen är slut, men det var så himla galet roligt! Vi rockade verkligen brallorna av folket! De skrattade så de höll på att dö, men det är så himla braaaa! Imorgon kommer det bilder, massa bilder. Jonna tog kort under föreställningen så det kommer jättefina bilder! Jag älskade verkligen att stå på scenen, var inte nervös för fem öre heller.

SEN KLARADE JAG KÖRKORTET OCKSÅ! Nöjda_tjej_93, som fasen! Så nu ska jag köra som bara den. Körde och hämtade Matilda förut faktiskt, och det gick bra. Ett litet gubbstopp, men det skrattade vi bara bort, hur kul som helst. Haha.

Nu borde jag öva på svenskan, för jag vet inte om jag ska göra det imorgon eller inte. Ska prata med Theis om det, tihi!

Annars ska jag sova, tror verkligen att jag behöver det efter denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela