Malin

En blogg om mig

Lägenhetsflytt!

Publicerad 2011-05-08 13:43:00 i allmänt,

Här kommer som utlovat en bildbomb på flytten. Enjoy!

Mamma och jag hade en provisorisk matplats


Saker överallt i mitt rum


Men i vardagsrummet var det värst. Jag vet inte hur många bananlådor vi hade egentligen


Men sen blev det tomt överallt


Vardagsrummet som var så fullt kunde också bli tomt


Sedan började vi plocka in saker i kökshyllorna i nya lägenheten


Vi började även få in lite möbler, mitt rum


Jag och Ulla monterade ihop köksbordet


Jag plockade ihop mina byråer

Ungefär såhär såg själva flytten ut. Nu har det blivit mycket bättre. Vi har fått ihop alla möbler och vi har även fått en soffa. Det är några lampor som ska upp innan det är klart. Plus lite tavlor, sen vill vi även ha några hyllor och sådant på väggarna. Men det kommer väl mer efterhand. Det tar man lite pö om pö. Just nu funkar det att bo i iallafall. Vi gillar det och känner oss som hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela