Malin

En blogg om mig

körfält hit, körfält dit

Publicerad 2011-05-11 11:50:30 i allmänt,

Usch, det är verkligen tråkigt att läsa körkortsteori, men det är något som verkligen behövs! Ska läsa det plus försöka hinna med ett distanstest innan jag går och spelar lite piano. Kommer inte hinna läsa så mycket mer idag, på någon läxa överhuvudtaget. Kommer sluta i Charlottenberg klockan åtta, sen tar det en stund att åka hem med. Och då ska jag nästan sova direkt. Men jaja, förlorad sömn återfår jag förhoppningsvis lite under söndagen.

Nu blir det mer läsning. Ni lär ju inte höra något mer från mig idag. Så ha det fint och gå ut i det soliga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela