Malin

En blogg om mig

Helgen som gått

Publicerad 2011-05-29 16:46:31 i allmänt,

Ja, har inte haft allt tid i världen att blogga nu under helgen faktiskt. Det har hänt mycket och det gillar jag! Älskar att ha saker att göra så jag inte bara sitter och gör ingenting. Fast det kan ju vara skönt ibland också.

I fredags åkte jag hem till pappa efter skolan. Har inte varit där på jättelänge eftersom turnén har tagit upp massa tid under helgerna. Men fick äntligen komma dit igen och gosa med katten. Oj vad jag har saknat henne! Vi åt massa godis och kollade på tv, som det brukar va helt enkelt.

Sen igår var vi på Elins konfirmation, det var trevligt. Se massa släkt, tillexempel Johanna som jag inte sett på jättelänge! Alltid kul att träffa kusiner som man inte brukar se! Sen åkte vi (jag, Tes och Alen) hem till mamma och vi spelade plump. Sen försvann Alen och mamma. Så då spelade jag, Jonna och Tes Wall Street (som Tes vann) och sen spelade vi Yatzy, som jag vann galet stort på! Vi skrattade mycket under kvällen och sen blev jag med Tes och hämtade Alen sen gick vi och sov.

Idag har jag varit hos mormor och morfar. Det var vi, mamma, Jonna, Tes, Alen, Nilla och Henrik som var där. Vi åt kakor och tårta och sen spelade vi plump. Det har alltid en tendens att bli plump i våran släkt. Och en högljudd sådan också! Alla vill få fram sina åsikter och sen skrattar alla lika högt. Det är helt fantastiskt! Älskar min mammas släkt, min pappas också för den delen! Haha.

Men nu ska jag snart ta mig iväg till Jamen, har inte kört det på länge, så det ska bli kul. Även fast jag mår galet illa, men det går nog över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela