Malin

En blogg om mig

Grenletarjakt

Publicerad 2011-05-08 16:12:00 i allmänt,

Detta var en av de roligaste "utflykter" jag och Jonna hittat på. Vi skulle gå och plocka ihop lite gräs och grenar som kaninerna kunde gnaga på. (Detta har resulterat i att vi har gräs liggandes i kylskåpet)


Det började med att jag stod still i hissen och glömde trycka på våningen dit jag skulle. Så jag stod still ett tag och tog några egopic. Vilket jag i princip gjorde hela tiden vi var i skogen.


Jonna gick och letade efter det perfekta trädet!


Och letade....




SEN hittade hon det!


Jag zoomade in och tog fina kort på henne


Här är hon med sitt erövrade träd!


Nöjd tjej med grenen vi tog!


Jag har tonvis med egopic på mig själv efter den här dagen!


Sen gick påsen i sönder, hahaha.




Vi skickade upp påsen med gräs och grenar helt själv i hissen. Sen sprang vi upp och hoppades att vi skulle komma först, men det gjorde vi inte för vi höll på att dö av skratt..

Detta var en av de roligaste dagarna i mitt liv. Höll på att dö av allt Jonna sa och gjorde. Hon hatade, fullkomligt hatade att jag tog kort och spelade in filmer på henne. Därför gjorde jag det ÄNNU mer. Ni som har storasyskon vet hur kul det är att reta dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela