Malin

En blogg om mig

Gottebiten

Publicerad 2011-05-11 20:55:59 i allmänt,

Ja, nu var första jobbdagen avklarad. Jobbade mellan 15.00 och 20.00 och jag har så fruktansvärt ont i ryggen. Men jag hade inte förväntat mig något annat heller. Jag visste ju att det var mycket jobb stående. Men nästa gång blir det joggingskor istället för Converse!

Men jag tror att det kommer bli så himla bra här under sommaren. Alla som jobbade idag var hur trevliga som helst och det var ingen som inte var rädd för att prata. Kassan var heller inte svår att lära sig och jag fick stå där helt ensam också. Och det gick så himla bra! Är nöjd och jag vill jobba där nu under sommaren känner jag!

Får se när nästa gång blir. Det var någon som skulle höra av sig till mig om det. Synd att jag är borta nu flera veckor typ. Men jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela