Malin

En blogg om mig

ensam

Publicerad 2011-05-07 22:26:12 i allmänt,

Ja, nu har då Edith gått hem och jag blivit ensam igen. Det kommer nog inte ta länge till innan jag går och lägger mig för att jag har så himla tråkigt. Men ja, vi får se när det blir.

Imorgon blir det nog inte så mycket att göra. Ska på Jam på eftermiddagen. JUST DET! Ska til pappa på förmiddagen, det kommer bli jättekul. Har inte sett honom på länge och det är så mycket nu så hinner inte åka till honom varannan helg som jag är van. Men imorgon får jag se honom igen. Jonna blir med också. Vi åker nog rätt tidigt eftersom jag ska träna. Men det gör inget, får se honom så länge som möjligt bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela