Malin

En blogg om mig

El Stockholmo - del 4

Publicerad 2011-05-21 15:20:00 i allmänt,

Oj, det blir många delar detta. Men då slipper jag ju blogga om något annat, hehe.


Glada innan operan!


Helt underbart var det!


LAMPAN, jättesnygg och megastor


Sofie


Kungens plats


Hejniärsåbra!


Morgonen därpå tvättade Matilda håret i handfatet


Frukosten var underbar


Vi spelade biljard i väntan på att få gå på museum


Sofie sov på vägen hem, skräll att vi tog kort på det


Edith och Flintisen, underbart!


Haha, Therese är bäst i bakgrunden!


Hejduärsågaletbraattjagnästandör!


Judith, Johannes och Eva


Sista posebilden efter våran film om "Apan är en apa"

Detta var allt från El Stockholmo, jag hoppas ni gillade det. Blev som sagt en del bilder, men så är det när man tar kort i princip hela tiden. Men jag hade två galet bra och roliga dagar. Det var helt klart minnesvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela