Malin

En blogg om mig

El Stockholmo - del 1

Publicerad 2011-05-20 20:22:00 i allmänt,

Jag märker att det blir många bilder i samma inlägg, därför delar jag upp det i några delar, vet inte hur många, men det kommer märkas!


Från Sporthallen i Arvika utgick bussen klockan 06.00, detta är ungefär en timma senare. Kan inte påstå att vi ser jättepigga ut!


Edith var fundersam över att gå på toan utanför slottet och Drottningholmsteatern.


Vi hade "otur" och fick inte kolla på teatern, så vi fick gå rundvandrig på slottet istället!


Jag tyckte synd om vakten, han måste ha ett väldigt tråkigt jobb.


Hoppbild utanför slottet var ett måste. Jag vet inte hur många vi tog! Alla med olika kameror.


Såklart gick min väska sönder när jag hoppade. Men jag lagade den igen och då gick det bra.


Edith visade åt vilka håll hon sett slottet ifrån, nu när hon fick se det ur en annan vinkel.


Jag och Theis vad glada över att få gå in i slottet


Precis innan vi skulle åka fick vi skåda ett vaktbyte. De hade spärrat av en väldigt stor areal för detta.


Sedan åkte vi vidare till Gamla Stan

(Bilder därifrån kommer i nästa del)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela