Malin

En blogg om mig

CSI

Publicerad 2011-05-09 21:16:15 i allmänt,

Åh, det är mitt absoluta favoritprogram någonsin nu på tv, CSI. Alla varianter är bäst, vare sig det är Miami eller Las Vegas. Det spelar ingen roll. Det är spänningen som gör det så underbart. Kanske kan det bero på att jag vill bli kriminaltekniker och jobba på likadant vis som de gör i serien. Okej, nu är serien väldigt förvrängd och sådär. Men det är sånt jag vill hålla på med. Utreda brottsplatser. Kollar fingeravtryck, kolla dna, fotspår osv. Det är min dröm. Och såfall jobba på något liknande spännande ställe.

Det är antagligen varför jag kommer flytta till Göteborg (har för mig att de har en polisutbildning där) och ja, jag måste bli utbildad polis innan jag kan söka vidare till kriminaltekniker. Och ja, jag måte vara 20 för att söka polis. Och ja, jag måste alltså vänta ett år. MEN DET SKITER JAG I! För det är just detta jag vill hålla på med. Jag hamnar faktiskt lite i extas bara att jag skriver om det. Haha. Men det verkar så kul. Sen är jag en tjej som egentligen är lite äcklad av blod och sånt. Men efter att ha sett CSI så har jag vant mig. Jag bryr mig inte länge. Och det är ju inte det jag ska hålla på med på det viset. Jag klarar mig.

Och bara för detta inlägget nu ska jag kolla på utbildningen. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela