Malin

En blogg om mig

BodyAttack...... 73!!!

Publicerad 2011-05-09 20:00:46 i allmänt,

Åh... Herre... GUD!

Vi fick pröva på den nya releasen, BodyAttack 73. Jag tror att jag är död. Högintensiv träning i en hel timma. Två pulstoppar, en intervall, en armhävningslåt, en maglåt, en benlåt. JAG ÄR DÖD!

Men passet var superkul och man blev så peppad av alla som skrek och Line som gick på högvarv. Synd var det bara att vi nog var 50 pers därinne, maxantal. Det var svårt att röra sig åt de olika riktningar och man slog till varandra och trampade på fötter. Men det gav stämning. Jag tycker synd om PowerYogan som var efterråt. För herre min gud vad det var varmt där inne!

Jag längtar tills det bara kommer va det passet, så man får känna på det ännu mer och kunna ta ut sig mera. För 72:an som är nu tycker jag inte är så jobbig längre. Så nu gäller det i det passet att bara försöka köra ännu mer och ta i hårdare!

Jag svettas än, så jävla surt att Jonna gick in i duschen. MEN KUL VAR PASSET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela