Malin

En blogg om mig

Attack!

Publicerad 2011-05-13 18:53:22 i allmänt,

Åh herre gud! Det är inte kul att få håll på första pulstoppslåten! Det är då man känner "varför gör jag detta, snälla, döda mig!" Men annars går det bra. Det var riktigt skön stämning och man blir så pepp när alla skriker och peppar en! Då skriker man lika mycket själv och alla blir helt galna! Det var jag, Emelie och Kristin där från vårat "gäng" och vi körde med i alla grejer med armar och sådär. Det var riktigt kul, vi körde på helt enkelt!

Så nu sitter jag i soffan med lasagne i magen och mår gôtt, det är helt awesome! Ska dega hela kvällen med Jonna och mamma. Har köpt lite choklad att smaska på.

Imorgon blir det bröllop för Sarah! Ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela