Malin

En blogg om mig

9 maj 2011

Publicerad 2011-05-09 15:46:48 i allmänt,

Hej!

Sitter och äter lite. Hinner inte äta någon riktig mat innan Attacken sen. Så jag får äta det efterråt. Men det funkar med lite flingor och yoghurt också!

Skolan idag var bra. Trodde att jag skulle dö på ScMu'n. Höll på att skratta ihjäl mig. Kommer nästan inte klara av att göra showen för jag kommer tänka på allt kul som vi har gjort på alla rep och sådär! Annars hände det väl inte så mycket. Vi sjöng in våren utanför på skolgården. Hade typ tio personer som lyssnade. Haha, det var bildesteter också. Jaja, det gick käpprätt åt helvete också. Haha.

Nu ska jag äta upp, så jag hinner smälta maten lite också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela