Malin

En blogg om mig

6 maj 2011

Publicerad 2011-05-06 20:44:44 i allmänt,

Hej!

Nu är första gången jag haft tid att sitta vid datorn. Allt har gått i ett idag faktiskt. Men det är skönt när det gör det, för då tänker jag inte så mycket.

Har gått i skolan, gjorde nationellt prov i engelska, speaking. Och det gick nog superbra, är nöjd iallafall! Sen gjorde vi inte så mycket mer roligt. Sen var det pump och jag var så opepp som det går att bli. Men det gick bra, la på lite mer vikt på några övningar. Men jag vågar inte riktigt än, tror jag gör det nästa gång. Sen kom Tes och Alen och hämtade mig så åkte vi hem. Så vi har ätit mat och spelat plump. Jag vann två av tre, tror ingen var beredd på det faktiskt. För jag brukar alltid förlora! Haha, men det var så skönt.

Nu ser på vi sluttampen av Så ska det låta, sen blir det avsnitt av Vampire Diares! Haha.

Imorgon kommer Gedit hit, kommer bli så jävla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela