Malin

En blogg om mig

31 maj 2011

Publicerad 2011-05-31 18:28:56 i allmänt,

Hej!

Det är verkligen tur att de tinte regnar. För nu har vi fått flytta ut datorn till balkongen för att hitta 3G-täckning. Och här finns det! Visserligen går det inte så snabbt alltid, men det finns iallafall. För vårat trådlösa har mystiskt slutat att fungera, det var tydligen något fel i källaren i vårt hus. Så det skulle vara fixat till klockan tolv imorgon. Men ska vi sitta på balkongen hela kvällen så lär det bli kallt. Alltså får vi hoppas på åska så att vi inte kan ha igång datorn ändå.

Tänkte mig egentligen inte att åka på träningen idag, eftersom det är "fel" instruktör. Men då fick jag ett underbart sms av Skeden (Edith som bytt namn, igen) att det var "rätt" idag! Så nu måste jag dit och dansa rumpan av mig. Så jag åker väl sen runt sju ungefär. Ska bli så kul för jag var så himla pepp!

Dagens terminsuppspel blev det mest känsloladdade någonsin. Tror att alla höll på att börja gråta när Eva sjöng, för det var sån känsla och allt. Det var så himla fint. Skulle egentligen ha åkt dit ikväll och höra ettornas egenskrivna låtar, men nu blev det ju träning istället.

Ha det fint och gå ut med er i den fina vädret! '


Skeden och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela