Malin

En blogg om mig

30 maj 2011

Publicerad 2011-05-30 20:24:12 i allmänt,

Hej!

Idag har det hänt mycket. Eller ah, skapligt mycket iallafall. Skoldagen var bra, hade oförberett prov på ScMu'n, fast i GeMu! Haha. Men jag tror att det gick bra iallafall. Jag skrev på allt och chansade där jag behövde. Så det gick nog bra. Sen gjorde vi massa utvärderingar av turnén och sådär. Tror att det kommer bli enklare till showen i trean, vi kommer förstå varandra bättre och inte haka upp oss på småsaker.

Sen när jag kom hem åt jag lite. Sen pluggade jag till svenskaprovet som är imorgon. Jag känner att jag kan det, så ska bara läsa igenom det en gång till ikväll, sen får det duga. Sen sov jag i en timma innan jag åkte till träningen. Så skönt att köra bilsjälv faktiskt! Sen mötte jag Jonna i dörren hemma och hon skulle iväg och köpa godis, vem tackar nej till sånt? Vi mötte mamma i dörren nere och hon blev också med, förvisad till baksätet också! Haha.

Så nu ska jag slappa framför tv'n med min feta godispåse och bara må gôtt!


Jag älskar er, även fast det inte alltid märks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela