Malin

En blogg om mig

28 maj 2011

Publicerad 2011-05-28 09:42:28 i allmänt,

Hej och godmorgon!

Ska snart fixa det sista innan vi åker på konfirmationen. Ska bli jättekul!

Jag kom att tänka på när jag själv tog konfirmation. Det är fyra år sen, känns som det var igår typ. Haha. Men jag minns att vi var världens bästa grupp och hade de bästa ledarna. Vi gjorde en del utflykter tillsammans. Inte mins våran konfirmationsresa till Uppsala/Stockholm där vi kollade på massa fina saker. Dock var ju jag angry-tjej när vi skulle sova eftersom den andra gruppen som var med oss inte kunde vara tysta. Så jag sa till dem lite, lite väl högt också kanske. Haha, men man ska va tyst när andra vill sova, annars blir jag bitchen-deluxe!

Ska se om jag kan hitta någon bild från min konfirmation.


Här är en bild från resan! Jag och Matilda


Här är de två grupperna som åkte på resa

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-05-28 09:50:35

sv, låter kul, typ dans & sånt eller? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela