Malin

En blogg om mig

26 maj 2011

Publicerad 2011-05-26 07:16:46 i allmänt,

Godmorgon!

Sitter här med frukostskålen i högsta hugg och oroar mig för tiden. Halv ska jag gå för att möta Sofie och jag är inte ens halvfärdig. Ajdå, men det lär jag hinna. På något mystiskt sätt brukar jag alltid göra det, hur lite tid jag än har.

Idag är sista dagen med showen. Kommer vara jättekonstigt. Men det är nu vi ska köra som allra hårdast! Herregud vad jag ska leva ut allting jag gör. Det kommer bli helt awesome! Tre föreställningar ska vi hinna med idag. Igår var vi och riggade jättelänge, jag kom hem tjugo i tolv ungefär. Så det blev ganska mycket rigg. Men det kommer vara så himla värt det!Det är ju detta vi längtat efter under hela våren, lovely!

Nu måste jag fortsätta med mig själv, annars hinner jag inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela