Malin

En blogg om mig

25 maj 2011

Publicerad 2011-05-25 08:19:44 i allmänt,

Godmorgon!

Jag tror inte att min hjärna förstår vad en sovmorgon är, speciellt inte när man vaknar en och en halv timma tidigare än vad man behöver. Speciellt inte när man vaknar pigg som bara den och kan inte somna om. Jaja, det blir mer tid till att fixa allt inför sista "åka-ut-till-skolorna-dagen", det kommer bara bli en skola idag och det är väldigt skönt. Men ikväll blir det massa rigg och grejer på Svea, så det blir en lång kväll.

Måste öva på svenskan också, vi har ju fått ett läxförhör till på fredag, jamen gud vad kul. Här är man borta mer än halva dagen och sen sover man typ direkt man kommer hem, nej men då tar vi ett stårt läxprov på det! Underbart.

Så nu ska jag äta och sen öva och sen öva och öva och öva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela