Malin

En blogg om mig

21 maj 2011

Publicerad 2011-05-21 08:52:56 i allmänt,

Godmorgon!

Tänkte att jag skulle sova hur länge som helst idag, eftersom jag varit på vift hela veckan och inte fått mig mycket sömn alls. Så jag tänkte "jag ställer klockan på 12, för då lär jag komma upp någongång iallafall". Ja, när vaknar jag då? Jo, 08.31, HIMLA ROLIGT! Usch, jag orkade inte försöka somna om ens utan gillade läget och gick upp. Så nu hamnade jag här, som vanligt. Ska äta lite frukost och sådär.

Ska träffa massa fina vänner sen runt fyra. Vi ska då laga mat tillsammans och sen ha kalas för Lisa, underbart! Kommer säkert ta hundra kort, så det lär väl komma upp några här också typ imorgon.


Mina favoriter

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela