Malin

En blogg om mig

20 maj 2011

Publicerad 2011-05-20 18:38:08 i allmänt,

Hallu!

Har hunnit med ett superskönt Attackpass idag! Det var så himla roligt. Det var 73:an idag också och jag var helt slut, som vanligt. Hållen/t kom i början med gick över när vi körde armar. Så ja, jag tog ut mig helt enkelt.

Skolan idag var bra! Dock fick vi reda på att vi inte hade någon engelska ungefär precis när lektionen började, pga att våran lärare trodde att vi var lediga idag så hon hade inte planerat något. Då fick vi två timmars håltimma. D-r-y-g-t. Men vi hittade Lisa så vi satt i kafeterian! Superhärligt. Och i kafeterian fick vi gratis kaffe och smörgåsar, lovelyyyy!

Nu ska jag äta våfflor med Jonna och mamma. Tänker lägga ut ett inlägg med bilder sen.

Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela