Malin

En blogg om mig

2 maj 2011

Publicerad 2011-05-02 09:22:31 i allmänt,

Hej!

Sitter nu uppe på AKM och ska försöka skriva klart min samhällsrapport. Dock går det inte så bra när man varit utan dator i två-tre dagar och vill kolla allt som hänt. Men nu när Facebook är avklarat finns bara allas bloggar kvar på schemat. Sen kan jag nog skriva klart. Måste ju vara klar innan tio då jag ska gå och ha tyska. KUL! Det är iallafall sista tyskan på drygt fyra veckor, så det går väl bra ändå. Haha

Nu är alla möbler flyttade och sådär. Det är besiktning idag klockan halv elva och om städningen inte går igenom tar jag nog mitt liv tyvärr. För så himla mycket som vi kämpade med det där alltså! Haha, men det går nog bra. Jag har skruvat ihop alla mina möbler också. Det som är kvar är dörrarna på tv-bänken och på mammas sängbord. Sen är det utebordet, annars är allting klart. Ska bara plocka upp alla saker man har också. Idag får vi soffan, härligt. Ska slappa som bara den i den! Vi får antagligen vårat internet också.

Tror inte att lampan vill att jag ska vara här, den slocknar hela tiden.

(bilder kommer nog upp imorgon eller på onsdag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela