Malin

En blogg om mig

13 maj 2011

Publicerad 2011-05-13 09:18:44 i allmänt,

Hej!
Solen skiner, helt underbart!

Idag kommer tysklandsresenärerna hem! JIIIHOOO! Dock hinner jag ju inte träffa dem något alls, men ändå. Får se dem på söndag igen. Då blir det rep med hela klassen, ska bli kul att berätta för de andra vad vi ändrat på och sådär.

Idag blir kanske en hektisk dag. Skolan först, den blir väl rätt lugn. Men sen kanske jag ska sola direkt efter och sen ska jag träna 17.00, Attack! Ska bli himla roligt. Med Matilda som instruktör denna gången, kommer bli supermegaawesome! Ska ta ut mig så himla mycket, försöka göra varenda armhävning och "promenad", alla situps och hela plankan. Inte gå mellan låtarna utan faktiskt jogga. Jag kommer vara så himla död efteråt, men det kommer va så himla värt!

Nu ska jag göra mig i ordning inför skolan. Vi kanske hörs senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela