Malin

En blogg om mig

11 maj 2011

Publicerad 2011-05-11 07:09:14 i allmänt,

Hallu!

Ska nog hämta mig något att äta, för jag måste stå mig väldigt länge idag. Eller, jag hinner äta på skolan och sen när jag går hem. Men jag har en lång dag framför mig. Skolan är relativt slapp, har trippeltimma ScMu nu på morgonen eftersom vi tar ensembletiden också. Men jag och Edith ska först boka en filmkamera och sen ska vi ha stämrep. Så det kommer nog bli rätt chill. Sen har jag håltimma till tjugo över ett då jag har piano. Sen får jag gå hem och hinner va hemma en ganska kort stund innan jag åker till Charlottenberg för att provjobba! Ska bli jättekul och intressant. Får se hur det går helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela