Malin

En blogg om mig

10 maj 2011

Publicerad 2011-05-10 06:43:54 i allmänt,

K-spciel, yoghurt och russin är nog det bästa jag vet. Skulle kunna leva på det en hel dag. Dock tror jag inte att jag skulle må så bra, men jäklar vad gott det hade varit!

Så jag sitter här med min frukost och gör mig klar inför skolan. Börjar med dubbeltimma matte. Usch, jag hatar det. Ännu mer nu när vi inte har Ingeger, jag förstår ingenting. Men jaja. Sen ska jag springa till AKM för lite sång, sen springa till matsalen så jag får lite mat i mig. Sen Samhäll, får tillbaka uppsatsen om partiet. Sen idrott, ar ingen aning om vad vi ska göra, vet inte ens om vi ska va inne eller ute.. Sen är det Ensemble/ScMu. Det blir nog en rätt chill dag.

Sen ska jag köra bil, direkt efter det ska jag skriva rapport med Edith och Thea, sen blir det JAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela