Malin

En blogg om mig

you've got mail

Publicerad 2011-03-08 18:01:25 i allmänt,

Skickade precis ett mail till min syster. Har matteB nationella på torsdag, och det är endel uppgifter jag inte förstår. Ni skulle sett hur word-dokumentet såg ut! Riktigt snyggt, med bilder och allting. Det tog jättelång tid innan jag kom på hur jag kunde göra. Det tog nog mist 45 minuter innan hela dokumentet var klart.

Men det var det värt, kanske. Om hon kan hjälpa mig, annars är det ju ganska värdelöst. Såfall snor jag Matilda imorgon eller någon annan supersmart människa, som får hjälpa mig med detta. Vill inte komma till provet och vara jättenervös för hur det ska gå.

Påtal om matte, fick tillbaka det sista vanliga provet i MaB, och det gick suveränt! Så om jag inte skriver IG på nationella borde nog inte mitt betyg sänkas. Man tycker ju inte det iallafall. Men man vet väl aldrig med Ingan.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-03-09 10:21:35

ELLER HUR är det läckert! är glad att jag valde rosa, jag kommer ha det snyggaste stetoskopet på karlstad djursjukhus i sommar iaf ;)



vi lyckades ju lösa uppgifterna också så helt förgäves va det ju inte! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela