Malin

En blogg om mig

vid protesfabrikens stängsel

Publicerad 2011-03-06 22:11:48 i allmänt,

Har dansat idag, det var kul och det var synd att skivan hackade! Men jag, Edith och Emelie kom på fina moves till hacket! Haha, underbart.

Imorgon är det skola igen. Känns jättebra inför det, ska bli härligt att träffa alla igen och jag funderar på om jag ska vara överdrivet trevlig, bara för att det är kul! Haha, ska dampa loss med Matilda, Sofie och Edith. Som vanligt.

Ska ha kul bara, kul i skolan. Ta allting på allvar, göra alla läxor och kämpa stenhårt. Ända fram tills påsklovet då jag tar ledigt från skolan och sen kör vi ända fram till sommaren! Skönt ska det bli. Ska lägga ner mig supermycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela