Malin

En blogg om mig

sol, promenad och bilkörning

Publicerad 2011-03-26 12:47:52 i allmänt,

Var ute och gick med mamma förut. I dryga timman gick vi runt hamnen och sen till Synsam för att köpa linsvätska. Det var sol hela vägen, dock blåste det lite kallt. Men det gick att gå ändå. Och där det var lä blev det nästan så att man tyckte det blev "ta-av-sig-jackan-varmt", men det var riktigt skönt och vi höll ett himla bra tempo.

Efter att vi kommit hem tog vi med skräppåsarna och jag körde vill Konsum för att slänga skräpet. Sen tog vi oss en tur med bilen och sen till OK för att tanka, sen åkte vi och köpte godis. Sammanlagt var vi nog ute i 50minuter. Så vi har precis kommit hem och ska nu ta oss varsin kaffekopp.

Jag ska ta med mig tyskaboken ut på balkongen och se om det är lä så man kan sitta där ute och läsa lite. Hoppas på lä iallafall.


Bjuder på en härlig sommarbild från ifjol, Jonna och Remy som letar mask

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela