Malin

En blogg om mig

seg dag

Publicerad 2011-03-05 17:37:09 i allmänt,

Jaa, det har varit ganska segt. Har sett massvis med skidor på tv'n och sådär. Kollat på vanliga längdskidor, skidskytte och backhoppning. Just nu på tv'n är det Friidrotts-EM, för att vara exakt 3000m. Kul att springa runt runt runt på en bana som vanligen mäter 400m runt, men inomhus är det 200m runt. Gud vad roligt. (okej, är inte hundra på att det är 200m runt.)

Okej, fick det bekräftat av tv'n, det är 200m runt. Hemskt att springa massa varv runt där. 

Annars har jag räknat matte, har nationellt i MaB på torsdag, så jag har räknat lite. Måste göra massvis mer innan det blir torsdag iallafall. Sen måste jag göra minst ett avsnitt bilteori.


Lagomt road tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela