Malin

En blogg om mig

samhällskunskap för hela slanten

Publicerad 2011-03-28 18:40:56 i allmänt,

Ujuj, har pluggat i flera timmar. Suttit och försökt få in detta i huvudet. Allt om regering, riksdag och domstolen (är så tom i huvudet att jag särskrev domstol först "dom stol"). Men jag måste kämpa, kämpa, kämpa för att få bra på provet! Visserligen är det på fredag, men idag är nog enda dagen jag känner att jag verkligen hinner på.

Jag kämpar och skriver. Klockan åtta ska jag belöna mig med säsongsstart av Project Runway. Just nu (och för några timmar sen) så belönar jag mig med godis, det är bäst.


Bild på Kammaren där riksdagen har sina möten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela