Malin

En blogg om mig

Neon Trees - Animal

Publicerad 2011-03-21 13:41:00 i Fin bete,

Detta är en låt som jag faktiskt inte har lyssnat på mycket på. Men jag gillar den. Sen har jag knappt lyssnat på bandets andra låtar, så jag vet inte om jag tycker om dem. Men denna låten är jättebra.

Jag ska försöka komma ihåg att tacka Jonna för låten. Det var faktiskt hon som tipsade mig, som med så många andra låtar också. Undrar hur mycket musik jag fått från den kvinnan alltså. Lovely!



Denna skulle jag vilja framföra på scen någongång.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-21 16:50:05

Ja för att vara första gången på körskolan så är jag riktigt nöjd :)

Postat av: jonna

Publicerad 2011-03-21 19:16:19

Det var väl så lite så! Du har ju tipsat mig om en hel del du också :)

Om jag ska tipsa om två andra låtar med Neon Trees blir det ju "Sins of My Youth" och "Love & Affection" :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela