Malin

En blogg om mig

Muse - Map of the Problematique

Publicerad 2011-03-22 12:35:00 i Fin bete,



Nu borde min kära syster Jonna vara nöjd. Hennes två favoritlåtar ALL TIMES på kort tid här i bloggen. Awesomeeee

Men denna låten är så underbar. På många olika sätt. Vet inte hur många gånger jag och Jonna åkt till Charlottenberg med denna skivan "Black Holes and Revelations" har gått på hög ljudnivå och samtidigt som vi sjungit ut textraderna, speciellt till denna låten. Den är helt klart sjungvänlig även för en tjej, kan bero på att Matt är så fantastisk i sitt register att han fixar alla låtar i hela världen.

Muse är ett awesome band osm jag älskar otroligt mycket, näst mest efter Mando Diao.

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2011-03-22 20:18:32

AAAAMAAAJGAAAAAAAAAAAAAAAAD DENNA LÅTEN ÄR NOG DET BÄSTA DEN HÄR VÄRLDEN NÅGONSIN HAR ERBJUDIT OSS DÖDLIGA I MUSIKVÄG!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela