Malin

En blogg om mig

kick-ass

Publicerad 2011-03-11 20:34:19 i allmänt,

Har varit på en kick-ass studentkonsert! Sjukt bra var det, verkligen. Roades av Edith, Emma och Kicki såklart. Sofie också då, men hon satt en rad framför "de tre vännerna och Jerry" Hahaha, fantastiskt kul! Kastade öronproppar på Savve efterråt, för han var dum :( Inte snäll.

Nu väntar jag på att Jonna ska komma hem. Men det tar nog en stund till, hon skulle vara framme vid elva, men hennes tåg är försenat. Så hon lär väl inte komma förrän halv tolv eller något. Jobbigt, men jag stannar uppe! Lär väl få väcka mamma så att hon är vaken när vi ska hämta henne. För hon lär ju somna!

Kommentarer

Postat av: Isabel

Publicerad 2011-03-13 01:37:03

Jag fick sopa upp alla förbannade öronproppar efter er, dom var ju överallt -.- :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela