Malin

En blogg om mig

jaha, nudå?

Publicerad 2011-03-13 14:32:05 i allmänt,

Nu har Jonna åkt hem, gudars vad tråkigt. Det blev ju väldigt kort hon var hemma denna helgen, enbart för att kunna vara med på mammas kalas. Får se när hon kommer nästa gång, då lär det ju bli under en långhelg iallafall. Hoppas jag. Annars kanske hon är hemma rätt mycket i maj, då hon har praktik. Men den är i Karlstad, så hon lär ju va hemma en del under helgerna.

Nu ska jag vänta på att Zumba mig lite. Härligt ska det bli och kul med annan instruktör faktiskt. Får se om det är likadant eller om det skiljer, och såfall hur mycket det skiljer.

Nej, nu ska jag äta lite godis, det är bra för själen.

Imorgon kommer bli en kul dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela