Malin

En blogg om mig

i see your true colors

Publicerad 2011-03-30 20:48:05 i allmänt,

Hemkommen efter studentkonsert. Det var superbra, Isabel är så duktig! Blir så himla sugen på att göra en egen faktiskt. Kanske är det som det lutar mest åt? Jag vet verkligen inte. Det spörs.

Ska snart se på Grey's Anatomy iallafall, höjdpunkten under veckan, iallafall i tv-väg! Jag älskar det, kan sitta och grina åt vissa avsnitt ibland, tycker det är helt fantastiskt.

Men i tio minuter innan det börjar ska jag hitta massa fina låtar. NU.

Kommentarer

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-03-30 21:24:27

Sv: Ojsan. Så mycket gillar jag den låten alltså! haha. Men det kanske var Bellmans text åtminstone..? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela