Malin

En blogg om mig

håll mun

Publicerad 2011-03-04 12:35:43 i allmänt,

Jag ska aldrig mer säga något om hur vädret är. Så fort jag gör det så slår det om och blir det helt motsatta.

Det var skinande sol när jag vaknade och gick upp i morse. Nu regnar det så himla mycket. Men det hör väl våren till. Men tråkigt, jag som hade hoppats på att solen skulle hålla i sig hela helgen så att man kunde va ute mycket hos pappa. Hoppas iallafall att det inte regnar, för då kan man ju ändå vara ute och åka pulka, kasta snöboll osv. Självklart hoppas jag att barna (eller, så små är dom ju inte längre) är där så att man kan busa mycket!

Annars förljer det med lite matteböcker, tyskabok, och teoriböcker så att jag kan läsa massa. Ego Woman förljer självklart också med, måste ju ha någon rolig bok att läsa!

Nu ska jag kolla om jag kan boka in mig på Attacken, annars får jag väl vara där en stund innan och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela